Reklamace a vrácení
Reklamace a vrácení zboží
Po obdržení balíčku prosím co nejdříve zkontrolujte jeho obsah.
Formulář pro vrácení zboží
Pokud chcete odstoupit od smlouvy a vrátit zakoupené zboží, můžete tak učinit do 14 dnů od nákupu.
Vyplňte prosím Formulář pro vrácení zboží a zašlete nám ho naskenovaný na naši e-mailovou adresu Kandys3d@email.cz.
Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoužité, v originálním balení a se všemi příslušenstvími (pokud je součástí).
Odstoupení od smlouvy a vrácení zakoupeného zboží se nevztahuje na produkty vyrobené na zakázku nebo personalizované produkty.
V případě, že jste si objednali produkt vyrobený na zakázku nebo personalizovaný (například s vlastním jménem, logem či jiným přáním), nelze tento produkt vrátit v rámci 14denní lhůty na vrácení bez udání důvodu. Tato pravidla se vztahují na všechny produkty, které byly vyrobeny dle vašich specifikací.
Z hygienických důvodů nelze vrátit zboží, které bylo již použité nebo rozbalené. Týká se to zejména produktů, které přicházejí do kontaktu s potravinami, jako jsou vykrajovátka, zápichy do dortů a jiné. Pokud tedy produkt vykazuje známky použití nebo byl vložen do potravin, hmot na modelování či jiných materiálů, nebude přijat k vrácení.
Pokud však výrobek vykazuje výrobní vadu (například poškození při doručení, chyby v personalizaci), máte stále právo na reklamaci i u použitých produktů v rámci zákonné záruky 24 měsíců.
Reklamace
Pokud máte jakýkoli problém s objednaným zbožím, ať už jde o vady, poškození během přepravy nebo jiné potíže, můžete využít náš reklamační formulář.
Vyplněný Reklamační formulář prosím zašlete na e-mail Kandys3d@email.cz a my se postaráme o vyřízení reklamace co nejdříve.
V případě poškozené zásilky nám, prosím, zašlete fotodokumentaci poškozené krabice a zboží, abychom situaci co nejrychleji vyřešili.
Na všechny produkty, včetně personalizovaných a zakázkových, se vztahuje zákonná záruka na vady, která trvá 24 měsíců. Pokud zjistíte, že zakoupený produkt má vadu (např. poškození při doručení, chyby v personalizaci, výrobní vady), máte právo na reklamaci. Reklamace musí být podána včas, tj. do 24 měsíců od doručení zboží.
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a věříme, že každý problém se dá vyřešit správnou komunikací a přístupem. Pokusíme se s vámi najít kompromis tak, aby byly obě strany spokojené. ♥
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamace nebo vrácení zboží nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.